Vi drar om 1 timme och 30 minuter

Samantha e här och pappas bekänt ska lämna oss på flygplatsen om 1 och 1 halv tim. !!!!!!!!!!!!!
Jag ska inte ha någon bekänt med mig och det ska inte samantha heller det e bara vi två !!!!
Vi ska åka jumbo plan och vi ska så klart sitta i första klass,
Samantha har kollat lite på internet och har sett att det fins nån form av shop på planet.
Jag har pratat med Paris och hon ska möta oss på flygplatsen i New York det tar ju lite tid att åka det tar 11 timmar och planet går kl.01:30 i natt alltså e vi framme kl. 12:30 i morron då vi ska checka in på Hotel Hilton och då låvar jag att jag kommer att sova !!!!!
Men jag ska ju sova på planet oxå om det går nån tim måste det ju gå eller !!!!?????

aja ses sen !!

puss och kram Ida och Samantha <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0