Paris,Tinkerbell, jag och Tiara

hejsan !!!!!
Idag vaknade jag och Paris  av att min hund Tiara väckte oss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är hon som är på headern vist e hon sööt. Men idag vet jag inte vad vi ska göra men jag sitter fortfarande med min pyamas på mig.
Pappa sa att han skulle fixa en ny båt åt mig den jag har nu e inte specielt stor. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha eller jag den e rätt stor men jag ska ha en djupare. den jag har nu har bara 2 vårnngar med stå höjd men jag vill ha 3 vårningar och ståhöjd kanske lite högre.
den e rätt billig den kostar bara 7 miljoner et e ju inte så mycket !!!!!!!
Jag ska sälja min för 3 miljoner om det e nån som e intreserad så ring !!!!!

070-7254015

så här ser båten jag ska sälja ut <3



xoxo // Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0