New York

hhhhhheeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj

nu sitter jag och paris på ett caffé i New York och ärter kakor ee Samantha var så trött så hon gick och la sig för en timme sedan hon hadde tydlgen inte sovigt någonting på planet, men det vet ju inte jag efter som jag sov hahaha
ja ja jag ska snart tillbaka till hotellet för att vi måste väcka samantha.
Pappa ringde för 10 minuter sedan och sa att han har träffat nån brud i paris och att don ska åka till Tokyo i morron bitti.
Och mamma ska snart flytta tillbaka till Barcelona (hon kommer där ifrån). Hon har köpt ett nytt hus och det är skit stort.
Aja nu ska jag och Paris gå till nån gucci affär !!!

puss och kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0