god morgon sverige

paris erkände hon har oxå ljugigt !!!!!

Idag ska jag och Pars till gröna-lund det ska bli jätte kul !!!!!
Jag ska nog nästa vecka lägga ut bilder på mig själv efter som då har jag fått min nya system kamera av pappa !!!!
med 18 megapixlar.
Mamma åkte precis i väg till henner frisör (privat men det vet ni nog vid de här laget)
jag och paris har gjort en film på  youtube !!!!!
fråga så får ni veta vad den heter den e jätte bra !!!!!



så här ser kameran ut (bild tagen från google)

äääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttt
bbraaaaaaaaaaaaa nnnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuuu eller vill ni att jag ska ljuga mer ??????????????





see ya

puss och kraam ida

Kommentarer
Postat av: e

tack detsamma =)

vore jättekul om du skrev lite om vad du tycker om kameran när du kommit igång med fotandet. är i köpsvängen efter en jag med nämligen =)

2009-07-09 @ 13:48:55
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0