Båten igår !!!

i går var jag ok paris ute med min båt !!!!
vi badade och shoppade och så var vi hos min mormor och morfar !!!
Jag ska vara här hos mormor i en och en halv vecka sedan drar jag , Paris och samantha till New York i 2 veckor sen drar vi direkt till thailand!!!!
Samantha har ett hus i Thailand som e jätte stort så vi kommer att ha det jätte bra där vi ska vara där i 1 vecka lite synd att vi inte kan vara där längre efter som jag älskar thailand det är så j'vla vackert !!!!
Jag älskar oxå NY det är värsta shopping staden man blir nästan anfådd av att vara ute en dag där ok shoppa specielt om man springer runt som jag och Paris.Samantha är mer den lugna typen !!!!
ja ja jag har inte något internet här på Värmdö så jag kan ej skriva mer.

puss och kram Ida

Kommentarer
Postat av: camila

Hejsan:D



Ställ fråger i min blogg ,HAR FRÅGESTUND ! :D

Det vore snällt om du skulle kunna ställa några :D

Puss/Kram<3

2009-07-14 @ 17:18:02
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0